Mootori külmumine

Üldised arutelud ning näpunäited
Georg_King
Postitusi: 15
Liitunud: 30 Dets 2015, 00:17

Mootori külmumine

PostitusPostitas Georg_King » 30 Dets 2015, 00:23

Paljudele Jaguar huvilistele on nende Jaguar hobiauto millega igapäevaselt ei sõideta ning täna on õige aeg väikeseks meeldetuletuseks kontrollida jahutusvedeliku külmakindlust. Enda autol avastasin, et jahutusvedelik oli pea igasuguse värvita.

Martinosso
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Veebr 2017, 08:32

Re: Mootori külmumine

PostitusPostitas Martinosso » 01 Veebr 2017, 08:54

Ise ostin endale Kamaza toolsi refraktomeetri, millega saab mõõta nii Propüleenglükooli kui ka etüleenglükooli baasil jahutusvedeliku külmumispunkti. Ei soovita osta hüdromeetreid, kuna need on võrreldes refraktomeetriga ebatäpsemad. Üllatusena tuli ka mõni auto millel oli külmumispunkt -50C. Tõenäoliselt oli tehtud siis liiga kange kontsentraat või siis oli vesi jahutusvedelikust välja aurustunud.

stihl
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Juun 2016, 09:13
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: Mootori külmumine

PostitusPostitas stihl » 29 Nov 2017, 07:58

Sesvale autole ikka Evansi Classic Cool sisse, 20a ei pea vahetama, ilmselt kestab kauemgi, aga kauem pole teda lihtsalt testitud.
http://www.evanscoolants.co.uk/Coolants/Automotive/classic_cool_180

Enne tuleb süsteemist muidugi vesi kätte saada, aga vastavad pesuained on kah olemas.
Maksab juba pea sama vähe, kui Audide G12

.


Mine “Üldine tehniline”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline